tapijtnodig

Veelgestelde vragen

LaminaatNodig.nl Webshop

Bestellen bij LaminaatNodig.nl

Betalen bij LaminaatNodig.nl

Leveren van de vloer

Leggen van de vloer door LaminaatNodig.nl

Retourneren van goederen

Garantie

Privacybeleid

Informatie over LaminaatNodig.nl

 

LaminaatNodig.nl Webshop

 

1. Ik heb een naam van een merk of model, hoe kan ik dit zo snel mogelijk vinden?

    Rechtsboven in de menubalk vind u een zoek balk, typ het gewenste merk of model in en hij zal direct het gewenste zoek resultaat tonen.

2. Hoe vind ik bijpassen producten bij mijn gekozen vloer?

    Bij elk producten staat bij het tabblad "bijpassende producten" vermeld welke plinten en ondervloer geschikt is voor de gewenste vloer.

3.  Zijn de prijzen in de webshop inclusief 21% BTW?

    Alle op de website van LaminaatNodig.nl genoemde prijzen zijn inclusief 21 % BTW.

 

Bestellen bij LaminaatNodig.nl

 

1. Is het bestellen bij LaminaatNodig.nl wel veilig?

    Jazeker! LaminaatNodig.nl maakt gebruik van een beveiligde verbinding voor de gegevens met betrekking tot betaling.
 
2. Kunnen jullie ook de ruimte berekenen? 
 
    LaminaatNodig.nl kan geheel vrijblijvend voor u de betreffende ruimtes berekenen met behulp van een duidelijk leesbare tekening/bouwtekening.
    Zodra LaminaatNodig.nl van de tekening een berekening maakt kunnen de maten in de werkelijkheid anders zijn, LaminaatNodig.nl is niet aansprakelijk voor eventuele tevelen/tekorten en de
    daaruit volgende eventuele extra kosten.
 
3. Wanneer worden de bestelde goederen geleverd?
    
    Goederen worden in overleg met de klant bezorgd op een door de klant opgegeven afleveradres. LaminaatNodig.nl hanteert levering volgens afspraak in de Nederland in op datum/dag.
    LaminaatNodig.nl beschikt over een bezorgdienst, op deze manier weten wij precies wanneer en Hoe laat de bestelling zal aankomen.

4. Bestelling annuleren?

    Annuleren is bij LaminaatNodig.nl geen probleem. Er zijn geen kosten verbonden aan het annuleren van een bestelling zolang deze niet door ons is verwerkt. Neem zo snel mogelijk contact met ons op per e-mail of telefoon.
 
5. Wijzigen van de bestelling ?
  
   Om een bestelling te wijzigen kunt u het beste zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling per e-mail of telefonisch contact met ons opnemen. Als uw bestelling nog niet is verzonden is het mogelijk producten nog te wijzigen of extra producten toe te voegen aan  uw     bestelling. Er gelden dan niet opnieuw verzendkosten.Indien u al betaald heeft kunt u de  gewijzigde of extra producten aanvullend overmaken.
   Mocht de gewijzigde bestelling goedkoper uitvallen dan zullen wij uiteraard het teveel overgemaakte bedrag zo spoedig mogelijk terugstorten.
 
 
 

Betalen bij LaminaatNodig.nl

 
 
1. Bij LaminaatNodig.nl kunt u alleen met Ideal betalen.
  • Ideal-  Betalen via i-DEAL is 100% veilig en ook snel betalen. Het is gebaseerd op internetbankieren en lijkt precies op pinnen. Je rekent af in de beveiligde betaal omgeving van uw eigen bank. Dit kan zijn: ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Fortis bank, Rabobank, SNS bank en Triodos bank.  
  • Direct betalen met Ideal levert u een extra 2% korting op! 

         

  • Aanbetaling- Bij LaminaatNodig.nl heeft u de mogelijkheid om 30% van het totaal bedrag vooruit te betalen via Ideal en de resterende 70% contant of  per bank bij aflevering van het tapijt.

       

  

     Bij LaminaatNodig.nl kunt u veilig winkelen en betalen. Comfortabel, snel en gemakkelijk, nooit een wachtrij en geen beperkte openingstijden.
    We werken met een gerenommeerde partij voor betalen (Paymentprovider) dus veilig winkelen en betalen bij LaminaatNodig.nl!
 
2. Wat is Ideal ?
 
iDEAL is een veilige betaalmethode en is gebaseerd op internetbankieren. Dit betekent dat u kunt afrekenen in uw vertrouwde betaal omgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethoden van uw bank. U gebruikt bij de betaling dezelfde hulpmiddelen als bij een betaling via internetbankieren (bijvoorbeeld Random Reader bij Rabobank en e.dentifier bij ABN AMRO). De betaling wordt direct ten laste van de betaalrekening uitgevoerd. In dat opzicht lijkt het op een pinbetaling. Als u beschikt over internetbankieren bij één van de deelnemende banken, kunt u met iDEAL betalen. U hoeft zich hiervoor niet apart aan te melden.
 
 

Leveren van de vloer

 
1. Zijn er kosten verbonden aan het leveren van de bestelde vloer?
 
LaminaatNodig.nl rekent een vast bezorg bedrag van € 45,00 per bestelling onder € 300,-. Kiest u ervoor om het te laten leggen door LaminaatNodig.nl dan krijgt u de € 45,- bezorgkosten terug bij het leggen van de vloer.
 
2. Bezorgen jullie door heel Nederland?
 
LaminaatNodig.nl levert de vloer door heel Nederland. Met uitzondering van de Waddeneilanden. Voor bezorging op de Waddeneilanden kunt u contact met ons opnemen.
 
3. Waar leveren jullie het laminaat in mijn woning?
 
Standaard levering is levering op de begane grond. Indien er op een verdieping geleverd dient te worden. Willen wij dat graag vooraf weten.
 
5. Word ik automatisch geïnformeerd wanneer de levertijden veranderen?
 
Wij proberen u zo goed mogelijk te informeren wanneer een product niet binnen de aangegeven termijn geleverd kan worden. U wordt per email of telefonisch op de hoogte gebracht.
 
6. Kan ik in de avond of weekend (zaterdag) geleverd krijgen?
 
Jazeker dat is in de meeste gevallen wel mogelijk. Neem contact met ons op via 010-2602900 of via ons contactformulier
 
 

  Leggen van de vloer door LaminaatNodig.nl 

 
1. Leggen jullie ook mijn bestelde laminaat vloer?
 
  Jazeker LaminaatNodig.nl heeft zeer ervaren parketteurs die de door u bestelde vloer kunnen leggen. Deze extra optie kan worden geselecteerd in het afreken schema.
 
2. Leggen jullie door heel Nederland?
 
LaminaatNodig.nl stoffeerd in heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Voor stoffering op de Waddeneilanden kunt u contact met ons opnemen.
 
 
 

Retourneren van goederen

 

1. Kan ik mijn overgebleven pakken retourneren? 
 
LaminaatNodig.nl hanteert een retour termijn van één week na levering. U kunt alleen ongeopende, onbeschadigde pakken laminaat en ondervloer retourneren. Andere materialen worden niet retour genomen. LaminaatNodig.nl berekend 15% retour verwerkingskosten over het geretourneerde.
 
2. Hoe krijg ik mijn geld terug na het retourneren?
 
De waarde van de retouren (minus 15% retour verwerkingskosten) wordt altijd per bank gecrediteerd. Wij hebben geen contant geld op kantoor.
 
 
3. Wat moet ik doen na mijn overgebleven pakken na één week?
 
Als de retour termijn van één week na levering reeds verstreken is dan nemen wij de overgebleven pakken/rollen niet meer retour. Wij adviseren de pakken te bewaren, mocht er in de loop der jaren een beschadiging voorkomen, dan hoeft hiervoor geen pak besteld te worden.
 
 
 
 

Garantie

 
1. Hoelang heb ik garantie?
 
    Bij normaal huishoudelijk gebruik naar de voorschriften van de fabrikant van het laminaat, kunt u vele jaren plezier hebben aan uw laminaat vloer. De fabrikanten hebben ieder verschillende garanties, de exacte garantie vindt u bij de product details.


2. Wat moet ik doen als er pakken bij levering beschadigd zijn?

   Een uiterlijke beschadiging dient altijd op de vrachtbrief vermeld te worden. U dient dus bij de aflevering de producten goed te controleren. Mocht de beschadiging klein van aard zijn, verzoeken wij u te proberen deze planken zo te gebruiken dat de beschadiging niet zichtbaar is. Als de beschadiging van dien aard is dat de planken niet meer bruikbaar zijn, zullen wij de beschadigde producten z.s.m. laten omruilen.

 
 

Privacybeleid

LaminaatNodig.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. LaminaatNodig.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.

U kunt uw persoonsgegevens vrij bij ons opvragen en inzien. Wanneer u dit wenst kunt u dit ons telefonisch, per e-mail of per fax laten weten. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk de betreffende informatie verschaffen.

 
 

Informatie over LaminaatNodig.nl

 

Hieronder vindt u de mogelijkheden om ons te bereiken. Wanneer u vragen of opmerkingen heeft, dan staan wij graag voor u klaar. U kunt ons altijd bereiken per e-mail en tijdens openingstijden zijn we telefonisch bereikbaar. Bovendien zijn we actief op sociale media en u kunt via onze nieuwspagina de laatste nieuwtjes en aanbiedingen vinden. 

 

LaminaatNodig.nl is een onderdeel van TapijtNodig.nl

                        

(010-2602900)

Maandag  09.00 tot 17.00
Dinsdag 09.00 tot 17.00
Woensdag 09.00 tot 17.00
Donderdag 09.00 tot 17.00
Vrijdag 09.00 tot 17.00
Zaterdag 09.00 tot 16.00
Zondag Ge Slo Ten

                                 

                                 


                                   

 

 

LaminaatNodig.nl & TapijtNodig.nl

Tel: 010-2602900
k.v.k nummer: 55562213
B.t.w nummer: NL851765099B01
ABN Amro: 560035004

Kantoor Laminaat Nodig (Geen Showroom)
Essenburgsingel 128 B2
3022 EL Rotterdam
 
 
 
Wilt u toch liever tapijt?!
Wilt u toch liever tapijt in de slaapkamer?!
Bezorgen Laminaat?
Wij bezorgen uw bestelling gratis vanaf 300,- !
Offerte aanvraag
Komt u er niet uit met de maten van de kamers of met de tekening? Geen probleem, Wij helpen!
Contact
Neem gerust contact op met onze klantenservice!